Pentru orice reclamatii cu privire la calitatea produselor comandate sau cu privire la alte aspecte referitoare la comenzile plasate prin Magazinul Online Napolact, ne puteti contacta la datele de contact mentionate in sectiunea 6 din aceste Termene si Conditii.

FCR va face tot posibilul pentru a raspunde reclamatiilor transmise de catre Clienti cu privire la comenzile prin Magazinul online Napolact in cel mult 5 (cinci) zile lucratoare de la primirea acestora la datele de contact de mai jos:

  1. Numarul de telefon:  0747299361 (apel taxabil conform retelei telefonice proprii) disponibil de Luni-Vineri 8.00 -18.00 si Sambata: 9.00 – 14:00.
  2. prin e-mail la urmatoarea adresa: [[email protected]]
  3. Prin posta/curier la adresa: municipiul Cluj-Napoca, Piaţa Mihai Viteazu nr. 7-8, scara 2,  parter, Ap. 14 şi 15, judet Cluj.