1. PREVEDERI GENERALE

Despre Magazinul Online Napolact

Magazinul online disponibil pe https://e-shop.napolact.ro/ („Magazinul Online Napolact”) este proprietatea FRIESLANDCAMPINA ROMANIA S.A., cu sediul in str. Barbu Vacarescu  nr. 301-311, et. 10, sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/15564/2019, avand CUI RO6632642, capital social subscris si varsat: 152427488.2 LEI (denumita “FCR”).

„Napolact” este marca inregistrata la OSIM, cu numar de inregistrare 127405 din data de 23/12/2013.

In cadrul Magazinului Online Napolact, FCR vinde produse lactate marca Napolact „Produsele”, ce sunt comercializate si in cadrul magazinului fizic Napolact din municipiul Cluj-Napoca, Piata Mihai Viteazu nr. 7-8, scara 2, parter, Ap. 14 si 15, judet Cluj. 

Poate avea calitatea de client al Magazinului Online Napolact orice persoana fizica, cu varsta de cel putin 18 ani, cu capacitate de exercitiu deplina, actionand in nume propriu, si care nu a mai avut un cont de client care a fost suspendat sau inchis de FCR conform acestor Termene si Conditii ale Magazinului Online Napolact („Clientul”). Prin acceptarea Termenelor si Conditiilor Magazinului Online Napolact, Clientul declara ca indeplineste conditiile mentionate mai sus. 



1.2 Despre Termenele si Conditiile Magazinului Online Napolact („Termene si Conditii”)

Prin aceste Termene si Conditii se stabilesc regulile de utilizare a Magazinului Online Napolact, precum si conditile contractuale aplicabile relatiei dintre FCR si Clienti.

Acceptarea acestor Termene si Conditii si a politicii de confidentialitate este necesara ca o etapa preliminara finalizarii unei comenzi si se realizeaza de catre Client odata cu selectarea bifei "Sunt de acord cu Termene si Conditiile Magazinului Online Napolact si cu politica de confidentialitate". Bifarea acesteia indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea Termenelor si Conditiile Magazinului Online Napolact pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.

Prin acceptarea prezentelor Termene si Conditiilor, Clientul se obliga sa respecte urmatoarele obligatii:

(i) Sa  respecte integral prevederile Termenelor si Conditiilor;

(ii) Sa  furnizeze informatii corecte si complete; 

(iii) Sa nu utilizeze in alte scopuri decat cel intentionat de FCR si permis expres prin prezentele Termene si Conditii niciun element din continutul Magazinului Online Napolact (adica orice informatie de orice natura afisata in Magazinul Online Napolact - ex. text, imagine, sunete, reprezentare grafica, layout, denumire comerciala, logo, simbol, imagine multimedia etc.), sau transmis catre Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare, inclusiv din comunicarile/corespondenta cu FCR sau angajatii acestuia. Nu este permisa reproducerea, copierea, multiplicarea, modificarea, alterarea, distribuirea, publicarea, transferul in orice mod catre terti, includerea in orice alte materiale sau exploatarea, in niciun scop, fara acordul expres, prealabil si scris al FCR al oricarui element din continutul Magazinului Online Napolact. Aceasta obligatie este aplicabila inclusiv cu privire la orice continut transmis catre Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare.

(iv) Sa nu utilizeze Magazinul Online Napolact in niciun mod care ar putea sa afecteze in mod negativ functionarea acestuia, resursele sale sau utilizarea sa de catre alti Clienti; 

(v) Clientul nu va utiliza Magazinul Online Napolact in orice scop care este ilegal sau interzis prin aceste Termene si Conditii sau prin alte politici relevante. 

(v) Clientul va actiona exclusiv in nume propriu; 

FCR isi rezerva dreptul de a modifica unilateral in orice moment Termenele si Conditiile, cu conditia publicarii in Magazinul Online Napolact a variantei actualizate a acestora. 

Va recomandam sa studiati cu atentie de fiecare date cand accesati Magazinul Online Napolact Termenele si Conditiile, pe care aveti obligatia sa le respectati. Termenele si Conditiile modificate vor fi aplicate oricarei comenzi incepand cu ziua modificarii acestora.

Continuarea folosirii Magazinului Online Napolact in orice fel, inclusiv prin comandarea de Produse, ulterior modificarii Termenelor si Conditiilor reprezinta acceptul Clientului cu privire la modificarile efectuate.  

Termenele si Conditiile sunt aplicabile cu privire la orice activitate in legatura cu Magazinul Online Napolact, respectarea acestora fiind obligatorie pentru toti Clientii.


1.3 Program functionare Magazin Online Napolact

Magazinul Online Napolact este accesibil Clientilor 24 de ore din 24, 7 zile din 7, in afara cazurilor in care se efectueaza operatiuni de mentenanta.

FCR isi rezerva dreptul de a intrerupe unilateral accesul la Magazinul Online Napolact (integral sau partial), in orice moment, cu notificarea imediata a utilizatorilor, prin mesaj afisat la momentul accesarii Magazinului Online.


1.4 Despre Produse

Fiecare dintre Produsele oferite spre vanzare prin intermediul Magazinului Online Napolact este insotit  de o scurta descriere astfel incat Clientul sa se poata informa cu privire la caracteristicele estentiale ale Produselor inainte de a plasa o comanda, precum si de o fotografie. Fotografiile Produselor sunt utilizate exclusiv cu titlu de prezentare si nu creeaza obligatii pentru FCR.

Informatiile furnizate in cadrul Magazinului Online Napolact cu privire la Produse au doar scop informativ si nu pot inlocui in nicio situatie sfatul unor specialisti (ex. specialisti in nutritie).  

Produsele afisate in Magazinul Online Napolact pot fi comandate in limita stocului disponibil. 

In cazul in care oricare Produs afisat in Magazinul Online Napolact devine indisponibil intre momentul adaugarii acestuia in cosul de cumparaturi si momentul finalizarii comenzii, Clientul va fi informat in mod corespunzator. In cazul in care se constata ca un Produs comandat este indisponibil dupa transmiterea e-mailului de confirmare, Clientul va fi informat cu privire la acest aspect in orice moment pana la momentul ridicarii Comenzii, inclusiv, si comanda va fi livrata Clientului fara Produsul lipsa, care nu va fi facturat. 

Preturile Produselor prezentate in Magazinul Online Napolact sunt exprimate in Lei si au toate taxele incluse, cu exceptia costurilor de transport. 

Costul de transport aferent unei comenzi este de 10 lei, cu exceptia comenzilor care depasesc valoarea de 100 lei, pentru care transportul va fi gratuit.

Costul de transport va fi adus la cunostinta Clientului prin e-mailul de confirmare a inregistrarii comenzii.


2. UTILIZAREA MAGAZINULUI ONLINE NAPOLACT


2.1 Plasarea Comenzii si incheierea contractului de vanzare

Pentru acceptarea comenzii de catre FCR nu este impusa o valoare minima a acesteia.

Pentru efectuarea si plasarea unei Comenzi, Clientul trebuie sa urmeze instructiunile afisate in Magazinul Online Napolact in acest sens si sa parcurga urmatoare principale etape:

Etapa 1 Selectarea Produselor si adaugarea acestora in cos

Etapa 2: Introducerea informatiilor personale si acceptarea Termenelor si Conditiilor.

Pentru aceasta etapa sunt disponibile doua alternative:

(i) OPTIONAL: conectarea la contul deja creat pentru Magazinul Online Napolact („Contul de Client”), sau, in cazul in care acesta nu exista, crearea unui Cont de Client, dupa cum urmeaza:

Crearea unui Cont de Client se realizeaza prin accesarea butonului aferent situat in partea dreapta-sus a Magazinului Online Napolact. Clientul va completa formularul de creare a Contului de Client prin introducerea urmatoarele informatii: 

- formula de adresare

- numele, prenumele, 

- adresa de e-mail prin care doreste sa poarte corespondenta cu FCR, 

- o parola formata din 8 caractere alfanumerice.

Pentru crearea Contului de Client, Clientul trebuie sa fie de acord cu Termenele si Conditiile si cu politica de confidentialitate, acest acord fiind exprimat prin selectarea bifei "Sunt de acord cu Termene si Conditiile Magazinului Online Napolact si cu politica de confidentialitate".

Crearea Contului de Client va fi confirmata prin intermediul unui e-mail automat transmis Clientului.

Stergerea contului de client se poate realiza in baza unei solicitari in acest sens adresata catre FCR, prin e-mail.

Mentionam ca nu este obligatorie crearea unui Cont de Client pentru a plasa o comanda in Magazinul Online Napolact.

(ii) Selectarea optiunii „Comanda ca oaspete” – in cazul in care nu se doreste crearea unui Cont de Client

Urmatoarele informatii vor trebui completate de catre persoanele care aleg sa plaseze comanda ca oaspeti:

- formula de adresare

- numele, prenumele,

- adresa de e-mail prin care doreste sa poarte corespondenta cu FCR, 

- o parola formata din 8 caractere alfanumerice (optional – doar in cazul in care Clientul doreste sa isi creeze un cont de client)

Indiferent de optiunea aleasa dintre cele mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus, pentru a putea trece la etapa urmatoare, este necesara acceptarea de catre fiecare Client a Termenelor si Conditiilor si a politicii de confidentialitate, acest acord fiind exprimat prin selectarea bifei "Sunt de acord cu Termene si Conditiile Magazinului Online Napolact si cu politica de confidentialitate".

Etapa 3 Introducerea informatiilor necesare pentru livrare si pentru facturare

Urmatoarele informatii vor trebui completate:

- adresa de livrare, 

- localitatea,

- judetul, 

- tara

- numarul de telefon,

! FCR va putea realiza livrarea produselor comandate din Magazinul Online doar pe raza municipiului Cluj-Napoca, jud. Cluj.

Etapa 4: Selectarea metodei de livrare

La acest moment este posibila doar livrarea prin curier.

Etapa 5: Selectarea metodei de plata

Plata poate fi efectuata in una dintre urmatoarele modalitati, la alegerea Clientului:

(i) plata ramburs cu card bancar, prin POS, la livrarea comenzii.

(ii) Plata in avans, online, cu cardul bancar.
Daca se opteaza pentru plata online cu cardul bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard si Maestro - daca au cod CVV/CV2) pentru  finalizarea si validarea platii, Clientul va fi directionat catre o pagina separata, securizata, pentru efectuarea platii. Tranzactia va fi procesata de Netopia www.mobilpay.ro („Procesatorul de Plati”). Procesatorul de Plati are obligatia de a asigura un nivel de securitate in conformitate cu standardele impuse de legislatia in vigoare si utilizeaza mediul de tranzactionare 3D Secure.
De asemenea, Procesatorul de Plati este o companie certificata Visa si MasterCard si garanteaza confidentialitatea datelor introduse prin transmiterea lor intr-un mediu criptat. Pentru a afla mai multe detalii, te invitam sa accesezi https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/

Etapa 6: Selectarea zilei de livrare si a intervalului orar 

Etapa 7: Rezumatul informatiilor privind comanda

Anterior finalizarii Comenzii de catre Client, acestuia i se va prezenta un rezumat al informatiilor referitoare la comanda, inclusiv:

- denumirea si cantitatea de produse comadate,

- pretul individual si valoarea totala a comenzii,

- valoare TVA,

- costul de transport,

- metoda de plata, 

- metoda de livrare si 

- intervalul de livrare selectat. 

Etapa 9: Finalizarea comenzii

Pentru finalizarea comenzii, Clientul va trebui sa apese butonul “FINALIZARE COMANDA”.

Comenzile care nu sunt validate prin apasarea butonului ” FINALIZARE COMANDA” nu vor fi inregistrate. Simpla adaugare de Produse in cosul de cumparaturi nu creeaza nicio obligatie pentru FCR.

Etapa 7: Confirmarea inregistrarii comenzii

FCR va confirma inregistrarea comenzii plasate de cate Client printr-un e-mail automat trimis catre Client, prin intermediul caruia i se vor comunica inclusiv urmatoarele informatii:

- numarul comenzii si momentul inregistrarii acesteia;

- metoda de plata;

- lista cu articolele comandate, preturile Produselor; 

- alte costuri aferente comenzii (ex. costurile de livrare)

- adresa pentru livrare;

- adresa de facturare;

- intervalul selectat de livrare.

In cazul unor motive legitime, FCR va avea dreptul de a refuza comanda, caz in care va comunica Clientului motivele refuzului. Motivele de refuz al comenzii vor putea include fara a se limita la:

- neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului Clientului;

- invalidarea tranzactiei de catre Procesatorul de Carduri, in cazul platii online;

- datele furnizate de catre Client sunt incomplete si/sau incorecte;

- detectarea unui risc de frauda;

- cantitatile de produse comandate sunt excesiv de mari fata de cantitatile comandate in mod normal de persone fizice.

Etapa 7: Incheierea contractului de vanzare

Dupa transmiterea e-mailului de confirmare a inregistrarii Comenzii, daca va considera necesar, FCR va putea contacta Clientul pentru a stabili data si ora de livrare. De asemenea, FCR va putea solicita informatii suplimentare despre comanda, in cazul in care informatiile furnizate initial de catre Client nu sunt suficiente pentru onorarea acesteia. 

Contractul se va considera incheiat la moment transmiterii e-mailului de confirmare a inregistrarii comenzii.

Transmiterea de catre FCR a confirmarii de inregistrare a Comenzii nu exclude posibilitatea ca anumite Produse comandate sa nu poata fi livrate, in situatia in care se constata ca respectivele Produse au devenit indisponibile dupa momentul inregistrarii comenzii. In aceasta situatie, FCR va informa Clientul despre imposibilitatea livrarii respectivelor Produse, pana cel tarziu in momentul  livrarii acestora.

Clientul are posibilitatea de a urmari stadiul precum si istoricul comenzilor sale din Magazinul Online Napolact accesand rubrica „Contul meu”. 

 

2.2 Responsabilitati privind utilizarea Contului de Client

Fiecare Client are urmatoarele principale responsabilitati in legatura cu propriul Cont de Client si utilizarea Magazinului Online Napolact:

(i) Sa transmita informatii corecte si complete cu ocazia crearii si utilizarii Contului de Client si cu privire la orice aspecte referitoare la efectuarea comenzii, livrarea si plata acesteia si sa le actualizeze de fiecare data cand este necesar pentru a se asigura ca sunt permanent corecte si complete; in cazul in care informatiile transmise de Client nu sunt sau inceteaza sa fie corecte si complete, FCR are dreptul de a suspenda sau inchide Contul de Client cu informarea Clientului, prin e-mail, si de bloca incercari ulterioare de creare a unui alt Cont de Client sau de utilizare a Magazinului Online Napolact, fara nicio despagubire.

(ii) Sa se asigure ca nicio alta persoana nu are acces la informatiile transmise cu privire la Contul de Client, in mod deosebit la parola sau date bancare; Clientul este exclusiv responsabil pentru confidentialitatea datelor privind Contul sau de Client, incluzand fara a se limita la datele mentionate mai sus si are obligatia de a anunta imediat FCR daca suspecteaza ca altcineva a fi accesat sau utilizat fara acordul sau Contul de Client.

Pentru evitarea oricarui dubiu, FCR nu are nicio responsabilitate in cazul accesarii sau utilizarii Contului de Client si a informatiilor acestuia de catre o alta persoana decat Clientul, inclusiv in cazul oricaror prejudicii suferite de Client ca rezultat al unei asemenea accesari sau utilizari.

(iii) Sa respecte Termenii si Conditiile Magazinului Online Napolact si a oricaror reguli sau proceduri comunicate de catre FCR prin Magazinul Online Napolact sau in mod separat Clientului cu privire la utilizarea Magazinului Online Napolact si sa se abtina de la orice incercare de frauda si de la orice actiuni ilegale sau care pot avea ca scop sau efect prejudicierea FCR, a altor Clienti sau a unor terte persoane. In cazul incalcarii de catre Client a oricareia dintre aceste obligatii, FCR are dreptul de a inchide de indata Contul de Client si de bloca incercari ulterioare de creare a unui alt Cont de Client sau de utilizare a Magazinului Online Napolact, cu informarea Clientului prin e-mail. 


3. PLATA CONTRAVALORII COMENZILOR EFECTUATE PRIN MAGAZINUL ONLINE NAPOLACT

 

3.1 Pretul Produselor

Pretul Produselor comandate este pretul valabil la data plasarii comenzii si include TVA. Cu toate acestea, nivelul TVA aplicabil este cel in vigoare la data livrarii Produselor catre Client. In cazul in care, datorita schimbarilor legislative, nivelul TVA de la data plasarii Comenzii este diferit de nivelul TVA de la data livrarii comenzii, dupa caz:

- diferentele care rezulta in urma cresterii cotelor de TVA vor fi retinute Clientului, suma totala de plata aferenta comenzii fiind majorata cu contravaloarea diferentei rezultate din cresterea TVA;

 - diferentele care rezulta din reducerea cotei TVA vor fi scazute de catre FCR din valoarea totala a comenzii.

3.2 Plata contravalorii comenzilor:

Toate platile aferente comenzilor efectuate in Magazinul Online Napolact se vor efectua in Lei. 

Modalitatatile de plata aplicabila achizitiilor de Produse din Magazinul Online Napolact sunt:

(i) Plata la livrarea Produselor la adresa de livrare (ramburs) - prin intermediul POS - prin card bancar.

In aceasta situatie, plata comenzii se va realiza la momentul livrarii Produselor.

In cazul platilor cu cardul bancar:

- procesarea platii se realizeaza de catre operatorul de plati, FCR neavand nicio responsabilitate in acest sens;

- pretul aferent comenzii va retras de pe card in momentul validarii platii de catre operatorul de plati;

(ii) Plata in avans, online, cu cardul bancar. 

In  scopul efectuarii platii Comenzii online, sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti sau straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat optiunea de plata online. 

Toate sumele platite de un Client online pentru achizitia de Produse prin intermediul Magazinului Online Napolact vor fi transferate catre FCR de catre Procesatorul de Plati.

 

In cazul platilor online cu cardul pentru achizitia de Produse prin intermediul Magazinului Online Napolact:

- inregistrarea comenzii se va confirma doar dupa validarea platii de catre Procesatorul de plati (prin confirmare existentei sumei necesare pentru plata comenzii in contul Clientului si blocarea acesteia in vederea debitarii);

- contul Clientului va fi debitat cu suma de plata pentru comanda dupa comfirmarea de catre FCR a inregistrarii Comenzii;

- FCR nu are nicio responsabilitate cu privire la efectuarea platilor online cu cardul, prelucrarea acestora fiind realizata de catre Procesatorul de Plati.

- FCR nu solicita si nu are acces la niciun fel de informatii referitoare la cardul bancar al Clientului, acestea fiind procesate direct prin intermediul sistemelor securizate ale Procesatorul de Plati. Procesatorul de Plati are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate cu privire la o comanda pentru a investiga oricare tranzactie.

- Clientul are responsabilitatea de a se asigura ca utilizarea mijlocului de plata ales nu incalca nicio lege aplicabila. 

- In cazul in care plata se va face cu instrumente de plata electronica denominate in alta moneda, suma respectiva va fi convertita in lei automat la cursul organizatiilor internationale de carduri, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

FCR nu are nicio responsabilitate in legatura cu orice cost suplimentar suportat de Client pentru efectuarea platii Comenzii, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

FCR poate anula comanda efectuata de catre Client, in cazul in care aceasta a fost deja inregistrata, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

- neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului Clientului;

- invalidarea tranzactiei de catre Procesatorul de Carduri, in cazul platii online;

- refuzuri de plata sau returnare, raportate de Organizatiile Internationale de Carduri si/sau de Bancile emitente ale instrumentelor de plata;

- datele furnizate de catre Client in Magazinul Online Napolact sunt incomplete si/sau incorecte.

FCR, isi rezerva dreptul de a suspenda/anula orice comanda/livrare asupra careia exista suspiciuni cu privire la vreo actiune ilegala sau frauduloasa privind modalitatea de plata.

De asemenea, FCR isi rezerva dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrarile in cazul refuzului efectuarii platii de catre institutiile financiar-bancare (daca Clientul a plata online), fara nicio despagubire.

In cazul in care un Produs comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre FCR din motive independente de vointa acestuia, FCR va informa Clientul in acest sens si va lua masuri pentru returnarea in contul Clientului a contravalorii produsului, in termen de maxim 14 zile de la data la care FCR luat la cunostinta acest fapt.

Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comanda in parte si va insoti Produsele livrate.


4. LIVRAREA COMENZILOR

FCR poate efectua livrarea doar pentru comenzile care au locatia de livrare in municipiul Cluj-Napoca.

Livrarea comenzilor la adresa de livrare indicata de catre Client este asigurata de catre FCR, prin intermediul unor transportatori (Curieri). Clientul trebuie sa se asigure ca accesul Curierilor la locatia de livrare este posibil astfel incat comanda sa poata fi receptionata.

Livrarea se va efectua la data si in intervalul orar selectat de catre Client la momentul plasarii Comenzii.

Livrarea nu va putea efectuata mai devreme de prima zi de livrari dupa data confirmarii de catre FCR a inregistrarii comenzii;

Zilele de livrari sunt: 

- de luni pana vineri in intervalele orare 9:00-12:00  si 14:00 – 17:00

- sambata, in intervalul orar 09:00 – 13:00.

In cazul in care Clientul a optat pentru metoda de plata ramburs, transferul dreptului de Proprietate asupra Produselor cu plata ramburs se realizeaza la momentul platii integrale a comenzii. In aceasta situatie, plata comenzii, prin card bancar, se va realiza la momentul livrarii Produselor.

Livrarea comenzilor se va face la adresa indicata de catre Client in procesul de realizare a Comenzii. In cazul unor erori cu privire la datele furnizate de catre Client pentru adresa de livrare sau in cazul furnizarii unor date incomplete, FCR nu va fi responsabila pentru imposibilitatea livrarii Comenzii.

In cazul in care livrarea nu este efectuata catre Client la data si/sau ora agreate conform celor de mai sus, Clientul are obligatia de a contacta de indata FCR la datele de contact indicate in aceste Termene si Conditii, astfel incat sa se poata identifica o solutie pentru realizarea livrarii.

Clientul se obliga sa fie prezent la receptionarea comenzii la adresa indicata in comanda, in data si la ora agreate cu FCR, in caz contrar, Clientul va suporta costul de transport aferent unei posibile noi livrari. In cazul in care Clientul nu este disponibil sa receptioneze personal comanda, acesta va desemna o alta persoana in acest sens.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre FCR sau Partenerii sai la momentul predarii Produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul finalizarii comenzii. Riscul si raspunderea cu privire la Produse se transfera Clientului la momentul livrarii acestora.

La momentul livrarii Produselor, Clientul sau inlocuitorul desemnat al acestuia, are obligatia de a verifica Produsele si documentul de livrare a acestora, precum si de a semna documentul de livrare, avand atasat bonul fiscal ce include informatiile privind denumirea, cantitatea si pretul Produsele livrate.

La solicitarea FCR, Clientul va comunica numarul de comanda ce i-a fost comunicat prin intermediul e-mailului de confirmare a comenzii.

Livrarea comenzilor nu se va putea realiza in cazul in care, oricare dintre conditiile de mai sus nu este indeplinita. 

In cazul in care Clientul a primit un produs pe care nu l-a comandat in locul unui Produs comandat sau in plus fata de Produsele comandate, Clientul trebuie sa informeze in acest sens FCR in cel mai scurt timp, la datele de contact mentionate in sectiunea 6 din aceste Termene si Conditii.

FCR poate renunta la contract si anula comanda in urmatoarele situatii: 

(i) adresa si datele de contact client sunt gresite, lipsesc sau sunt incomplete;

(ii) Clientul refuza primirea Produselor;

(iii) Clientul refuza sa efectueze plata costurilor de transport;

(iv) Clientul refuza sa efectueze plata Produselor livrate;

(v) Clientul nu poate fi contactat si nu este gasit la adresa indicata pentru livrare.


4. SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR. 

Pentru orice reclamatii cu privire la calitatea produselor comandate sau cu privire la alte aspecte referitoare la comenzile plasate prin Magazinul Online Napolact, ne puteti contacta la datele de contact mentionate in sectiunea 6 din aceste Termene si Conditii.

FCR va face tot posibilul pentru a raspunde reclamatiilor transmise de catre Clienti cu privire la comenzile prin Magazinul Online Napolact in cel mult 5 (cinci) zile lucratoare de la primirea acestora la datele de contact mentionate in sectiunea 6 din aceste Termene si Conditii. 


5. POLITICA DE RETUR

Clientul nu va avea drept de retragere din contract si de retur al Produselor livrate avand in vedere ca toate Produsele sunt produse lactate, fiind susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid. 

Astfel, conform art. 16 litera d) din Ordonanta Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, nu este aplicabil dreptul de retragere pentru furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.


6. CUM PUTETI CONTACTA MAGAZINUL ONLINE NAPOLACT

Pentru a obtine informatii, pentru a face orice notificari cu privire la comenzile plasate, pentru a fec reclamatii aveti la dispozitie urmatoarele date de contact:

(i) Numarul de telefon:  0747299361 (apel taxabil conform retelei telefonice proprii) disponibil de Luni-Vineri 8.00 -18.00 si Sambata: 9.00 – 14:00.

(ii) prin e-mail la urmatoarea adresa: [email protected]

(iii) Prin posta/curier la adresa: municipiul Cluj-Napoca, Piaţa Mihai Viteazu nr. 7-8, scara 2,  parter, Ap. 14 şi 15, judet Cluj.


7. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

FCR colecteaza, prin intermediul Magazinului Online Napolact date cu caracter personal ale Clientului. Clientul trebuie sa consulte in acest sens Politica de Confidentialitate.

FCR nu prelucreaza date privind cardurile bancare ale clientilor utilizate pentru efectuarea platilor. 

Referitor la operatiuile de prelucrare de date cu caracter personal efectuate de Procesatorul de Plati, va rugam sa accesati https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/ .

Va sfatuim sa consultati Politica de Confidentialitate de fiecare data cand vizitati Magazinul Online Napolact.

De asemenea, Magazinul Online Napolact utilizeaza cookies. Clientul trebuie sa consulte Politica privind Cookies.

 


8. LIMITAREA RASPUNDERII FCR

FCR nu va fi responsabil fata de Client in cazul utilizarii Magazinului Online Napolact cu incalcarea acestor Termene si Conditii. 

De asemenea, in plus fata de celelalte aspecte cu privire la care raspunderea FCR este exclusa conform prezentelor Termene si Conditii, FCR nu isi asuma raspunderea pentru:

Calitatea, scopurile sau corectitudine informatiilor altor website-uri mentionate sau la care se face trimitere in continutul Magazinului Online. Pentru respectivele website-uri se vor aplica Termene si Conditii de utilizare specifice, astfel cum sunt acestea specificate pe website-urile respective, raspunderea revenind in totatalitate proprietarilor acestora.

Prin accesarea website-urilor mentionate mai sus, Clientul actioneaza propriul risc si pe propria raspundere.

- garantarea functionarii neintrerupte, sigure si fara erori a Magazinului Online Napolact.

- erorile sau intarzierile cu privire la inregistrarea sau livrarea comenzilor sau orice alte probleme  datorate unor defectiuni tehnice, unor virusi, unor probleme cauzate de furnizorul de Internet, unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul Magazinului Online Napolact, sau alte oricaror alte cauze independente de vointa FCR; 

- modul in care sunt utilizate informatiile disponibile in Magazinul Online Napolact sau cele transmise catre Client prin orice modalitati (e-mail, telefonic, etc.), prin intermediul Magazinului Online Napolact, e-mail-ului sau telefonului unui angajat al FCR etc, atunci cand utilizarea unor asemenea informatii cauzeaza prejudicii de orice natura Clientului si/sau oricarui tert.

- intarzierile in livrarea Produselor comandate, cauzate de factori ce nu tin de FCR.


9. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Intregul continut al Magazinului Online Napolact (incluzand fara a se limita la  texte, imagini, grafice, aplicatii, layout, sunete, reprezenatri grafice de orice fel, denumiri coerciale, logo-uri, etc.) este protejat de legislatia privind drepturile de autor si drepturile conexe. 

Este interzisa utilizarea, inclusiv reproducerea, copierea, multiplicarea, modificarea, desconpunerea si recompunerea in alta forma, alterarea, distribuirea, publicare, transferul in orice mod  catre terti, includerea in orice alte materiale, sau exploatarea, oricaror elemente ale Magazinului Online Napolact mentionate mai sus, in alte scopuri cu exceptia celor permise expres prin prezentele Termele si Conditii fara acordul expres, prealabil si scris al FCR. 

In cazul utilizarii oricaror elementele din continutul Magazinului Online Napolact cu incalcarea interdictiilor mentionate mai sus, FCR si isi rezerva dreptul a utiliza toate caile permise de lege pentru atragerea raspunderii persoanelor responsabile si acoperirea prejudiciului cauzat printr-o asemena utilizare.

 

In cazul in care remarcati in Magazinul Online Napolact orice incalcare a drepturilor de autor, va rugam sa ne scrieti la adresa: [email protected]


14. SOLUTIONAREA DISPUTELOR

Aceste Termene si Conditii sunt supuse legislatiei din Romania. In caz de aparitie a unor dispute, Clientul va transmite eventualele reclamatii catre FCR pentru a se ajunge la o solutionare amiabila. 

In cazul in care nu este posibila solutionarea pe cale amiabila a disputelor in temren de 30 de zile de la data primirii reclamatiei din partea Clientului, disputele vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente.