Plasarea Comenzii si incheierea contractului de vanzare 

Pentru acceptarea comenzii de catre FCR nu este impusa o valoare minima a acesteia.

Pentru efectuarea si plasarea unei Comenzi, Clientul trebuie sa urmeze instructiunile afisate in Magazinul Online Napolact in acest sens si sa parcurga urmatoare principale etape:

Etapa 1 Selectarea Produselor si adaugarea acestora in cos


Etapa 2: Introducerea informatiilor personale si acceptarea Termenelor si Conditiilor.

Pentru aceasta etapa sunt disponibile doua alternative:

(i) OPTIONAL: conectarea la contul deja creat pentru Magazinul Online Napolact („Contul de Client”), sau, in cazul in care acesta nu exista, crearea unui Cont de Client, dupa cum urmeaza:

Crearea unui Cont de Client se realizeaza prin accesarea butonului aferent situat in partea dreapta-sus a Magazinului Online Napolact. Clientul va completa formularul de creare a Contului de Client prin introducerea urmatoarele informatii:

- formula de adresare

- numele, prenumele, 

- adresa de e-mail prin care doreste sa poarte corespondenta cu FCR, 

- o parola formata din 8 caractere alfanumerice 

Pentru crearea Contului de Client, Clientul trebuie sa fie de acord cu Termenele si Conditiile si cu politica de confidentialitate, acest acord fiind exprimat prin selectarea bifei "Sunt de acord cu Termene si Conditiile Magazinului Online Napolact si cu politica de confidentialitate".

Crearea Contului de Client va fi confirmata prin intermediul unui e-mail automat transmis Clientului.

Stergerea contului de client se poate realiza in baza unei solicitari in acest sens adresata catre FCR, prin e-mail.

Mentionam ca nu este obligatorie crearea unui Cont de Client pentru a plasa o comanda in Magazinul Online Napolact.


(ii) Selectarea optiunii „Comanda ca oaspete” – in cazul in care nu se doreste crearea unui Cont de Client

Urmatoarele informatii vor trebui completate de catre persoanele care aleg sa plaseze comanda ca oaspeti:

- formula de adresare

- numele, prenumele, 

- adresa de e-mail prin care doreste sa poarte corespondenta cu FCR, 

-o parola formata din 8 caractere alfanumerice (optional – doar in cazul in care Clientul doreste sa isi creeze un cont de client)

Indiferent de optiunea aleasa dintre cele mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus, pentru a putea trece la etapa urmatoare, este necesara acceptarea de catre fiecare Client a Termenelor si Conditiilor si a politicii de confidentialitate, acest acord fiind exprimat prin selectarea bifei "Sunt de acord cu Termene si Conditiile Magazinului Online Napolact si cu politica de confidentialitate".


Etapa 3 Introducerea informatiilor necesare pentru livrare si pentru facturare

Urmatoarele informatii vor trebui completate:

- adresa de livrare,

- localitatea,

- judetul, 

- tara

- numarul de telefon,

! FCR va putea realiza livrarea produselor comandate din Magazinul Online doar pe raza municipiului Cluj-Napoca, jud. Cluj.


Etapa 4: Selectarea metodei de livrare

La acest moment este posibila doar livrarea prin curier.


Etapa 5: Selectarea metodei de plata

Plata poate fi efectuata in una dintre urmatoarele modalitati, la alegerea Clientului:

(i) plata ramburs cu card bancar, prin POS, la livrarea comenzii.

(ii) Plata in avans, online, cu cardul bancar.
Daca se opteaza pentru plata online cu cardul bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard si Maestro - daca au cod CVV/CV2) pentru  finalizarea si validarea platii, Clientul va fi directionat catre o pagina separata, securizata, pentru efectuarea platii. Tranzactia va fi procesata de Netopia www.mobilpay.ro („Procesatorul de Plati”). Procesatorul de Plati are obligatia de a asigura un nivel de securitate in conformitate cu standardele impuse de legislatia in vigoare si utilizeaza mediul de tranzactionare 3D Secure.
De asemenea, Procesatorul de Plati este o companie certificata Visa si MasterCard si garanteaza confidentialitatea datelor introduse prin transmiterea lor intr-un mediu criptat. Pentru a afla mai multe detalii, te invitam sa accesezi https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/


Etapa 6: Selectarea zilei de livrare si a intervalului orar 


Etapa 7: Rezumatul informatiilor privind comanda

Anterior finalizarii Comenzii de catre Client, acestuia i se va prezenta un rezumat al informatiilor referitoare la comanda, inclusiv:

- denumirea si cantitatea de produse comadate, 

- pretul individual si valoarea totala a comenzii, 

- valoare TVA,

- costul de transport,

- metoda de plata, 

-metoda de livrare si 

- intervalul de livrare selectat. 


Etapa 9: Finalizarea comenzii

Pentru finalizarea comenzii, Clientul va trebui sa apese butonul “FINALIZARE COMANDA”.

Comenzile care nu sunt validate prin apasarea butonului ” FINALIZARE COMANDA” nu vor fi inregistrate. Simpla adaugare de Produse in cosul de cumparaturi nu creeaza nicio obligatie pentru FCR.


Etapa 7: Confirmarea inregistrarii comenzii

FCR va confirma inregistrarea comenzii plasate de cate Client printr-un e-mail automat trimis catre Client, prin intermediul caruia i se vor comunica inclusiv urmatoarele informatii:

- numarul comenzii si momentul inregistrarii acesteia;

- metoda de plata

- lista cu articolele comandate, preturile Produselor 

- alte costuri aferente comenzii (ex. costurile de livrare)

- adresa pentru livrare

- adresa de facturare

- intervalul selectat de livrare

In cazul unor motive legitime, FCR va avea dreptul de a refuza comanda, caz in care va comunica Clientului motivele refuzului. Motivele de refuz al comenzii vor putea include fara a se limita la:

- neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului Clientului;

- invalidarea tranzactiei de catre Procesatorul de Carduri, in cazul platii online;

- datele furnizate de catre Client sunt incomplete si/sau incorecte;

- detectarea unui risc de frauda;

- cantitatile de produse comandate sunt excesiv de mari fata de cantitatile comandate in mod normal de persone fizice.


Etapa 7: Incheierea contractului de vanzare

Dupa transmiterea e-mailului de confirmare a inregistrarii Comenzii, daca va considera necesar, FCR va putea contacta Clientul pentru a stabili data si ora de livrare. De asemenea, FCR va putea solicita informatii suplimentare despre comanda, in cazul in care informatiile furnizate initial de catre Client nu sunt suficiente pentru onorarea acesteia. 

Contractul se va considera incheiat la moment transmiterii e-mailului de confirmare a inregistrarii comenzii.

Transmiterea de catre FCR a confirmarii de inregistrare a Comenzii nu exclude posibilitatea ca anumite Produse comandate sa nu poata fi livrate, in situatia in care se constata ca respectivele Produse au devenit indisponibile dupa momentul inregistrarii comenzii. In aceasta situatie, FCR va informa Clientul despre imposibilitatea livrarii respectivelor Produse, pana cel tarziu in momentul  livrarii acestora.

Clientul are posibilitatea de a urmari stadiul precum si istoricul comenzilor sale din Magazinul Online Napolact accesand rubrica „Contul meu”.