FCR poate efectua livrarea doar pentru comenzile care au locatia de livrare in municipiul Cluj-Napoca.

Costul de transport aferent unei comenzi este de 10 lei, cu exceptia comenzilor care depasesc valoarea de 100 lei, pentru care transportul va fi gratuit.

Costul de transport va fi adus la cunostinta Clientului prin e-mailul de confirmare a inregistrarii comenzii.

Livrarea comenzilor la adresa de livrare indicata de catre Client este asigurata de catre FCR, prin intermediul unor transportatori (Curieri). Clientul trebuie sa se asigure ca accesul Curierilor la locatia de livrare este posibil astfel incat comanda sa poata fi receptionata.

Livrarea se va efectua la data si in intervalul orar selectat de catre Client la momentul plasarii Comenzii.

Livrarea nu va putea efectuata mai devreme de prima zi de livrari dupa data confirmarii de catre FCR a inregistrarii comenzii;

Zilele de livrari sunt: 

- de luni pana vineri in intervalele orare 9:00-12:00 si 14:00 – 17:00

- sambata, in intervalul orar 09:00 – 13:00.

In cazul in care Clientul a optat pentru metoda de plata ramburs, transferul dreptului de Proprietate asupra Produselor cu plata ramburs se realizeaza la momentul platii integrale a comenzii. In aceasta situatie, plata comenzii, prin card bancar, se va realiza la momentul livrarii Produselor.

Livrarea comenzilor se va face la adresa indicata de catre Client in procesul de realizare a Comenzii. In cazul unor erori cu privire la datele furnizate de catre Client pentru adresa de livrare sau in cazul furnizarii unor date incomplete, FCR nu va fi responsabila pentru imposibilitatea livrarii Comenzii.

In cazul in care livrarea nu este efectuata catre Client la data si/sau ora agreate conform celor de mai sus, Clientul are obligatia de a contacta de indata FCR la datele de contact indicate in aceste Termene si Conditii, astfel incat sa se poata identifica o solutie pentru realizarea livrarii.

Clientul se obliga sa fie prezent la receptionarea comenzii la adresa indicata in comanda, in data si la ora agreate cu FCR, in caz contrar, Clientul va suporta costul de transport aferent unei posibile noi livrari. In cazul in care Clientul nu este disponibil sa receptioneze personal comanda, acesta va desemna o alta persoana in acest sens.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre FCR sau Partenerii sai la momentul predarii Produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul finalizarii comenzii. Riscul si raspunderea cu privire la Produse se transfera Clientului la momentul livrarii acestora.

La momentul livrarii Produselor, Clientul sau inlocuitorul desemnat al acestuia, are obligatia de a verifica Produsele si documentul de livrare a acestora, precum si de a semna documentul de livrare, avand atasat bonul fiscal ce include informatiile privind denumirea, cantitatea si pretul Produsele livrate.

La solicitarea FCR, Clientul va comunica numarul de comanda ce i-a fost comunicat prin intermediul e-mailului de confirmare a comenzii.

Livrarea comenzilor nu se va putea realiza in cazul in care, oricare dintre conditiile de mai sus nu este indeplinita.

In cazul in care Clientul a primit un produs pe care nu l-a comandat in locul unui Produs comandat sau in plus fata de Produsele comandate, Clientul trebuie sa informeze in acest sens FCR in cel mai scurt timp, la datele de contact mentionate in sectiunea 6 din aceste Termene si Conditii.

FCR poate renunta la contract si anula comanda in urmatoarele situatii:

(i) adresa si datele de contact client sunt gresite, lipsesc sau sunt incomplete;

(ii) Clientul refuza primirea Produselor;

(iii) Clientul refuza sa efectueze plata costurilor de transport;

(iv) Clientul refuza sa efectueze plata Produselor livrate;

(v) Clientul nu poate fi contactat si nu este gasit la adresa indicata pentru livrare.